Iklan Nuffnang

Monday, February 7, 2011

intro

Hi, nama saya Cha, 32 thn, born in JB. Saya create blog ni utk update berat saya sambil pantau pemakanan saya. Saya tidak mahu akhiri kehidupan saya gemuk. Jadi saya perlu membuat sesuatu utk menghilangkan berat badan dgn cara sihat itu yg sebaik-baiknya

dari dulu mcm2 product sy telah guna, satu pon tiada yg membantu kecuali bersenam... ye.. saya pernah hilang 12kg selama 6bln hanya workout di gym selain mengurangkan mkanan. Tapi sy heran sekarang sgt susah untuk turunkan berat. Sy malu utk ke gym. So sy harap dpt turun kan berat 10%, barulah sy ade confident utk berdepan dgn org ramai di gym.

Di bawah detail saya....


Height - 163cm
Current weight - 94.7kg
Age - 32

gamba aku yg garang, tp akan cantik bile ade pic akan dtg aku dah kurus.. ekekekek....


ni berat on 7/2/2011

tapi hari ini sy telah breakfast yg sgt tidak sihat.. heheh... nasi lemak+ns grg+lontong kering... tapi semua sy ambil syk 3/4 dari semua jenis mkn... hmmmmmm cam kenyang sgt jek. Air just plain water...

Esok sy akan update berat setiap pagi dan menu yg sy ambil.... b4 ni saya ade update version english dan telah delete post atas permintaan member2 saya utk sy gunakan version malay. Oklah.. lagi mesra alam.. hheheh.... so.. esok jumpa lagik....

2 comments:

bawalogy said...

Wah sama laa..berat sy da cecah 91kg dr 82kg 2tahun lepas...huhuhu..selamat berdiet yer....

noorcahaya said...

sama2 lah kita diet.... i follow ur blog k

Followers

Reach The Goal

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

BMI

Weight:


Height:



Your BMI is:

Popular Posts

nuffnang