Iklan Nuffnang

Tuesday, March 8, 2011

CYC Day 7 and weighing day




Assalamualaikum w.b.t, semlm konon2 tak mo mkn nasik, kita bedal lah ayam panggang kat rasamas, sgt berbaloi2, puas dan kenyang tapi berat tak naik... betollll ambillah protein lebih berbanding carbo.... tapi tau lah, ayam dia tak de lah besor mana, medium jek, tp kalo dgr calori dia sgtlah takot, nasib dia tergolong dlm protien.. yeeeeehhh....

so pg tadik timbang, as my target 1 kg pon cukup, macam Kevin Zahri target 1kg for 1 week... harap saya consistent.... ewah cam the biggest losser plak... anyway.. bawah berat saya for this week. Alhamdullilah.. bersyukur walau pon sedikit... Day 1 berat saya 93.7kg - 92.4kg = 1.3kg

Your Body Mass Index (BMI) is: 34.8.

This would be considered obese. (perkataan clinically dah hilang yehhh)


Pada member2 cyc, sila update blog, nnt saya nak tawaf... jgn lupe update ticker sekali kalau ade penurunan.... yeh yeh

8 comments:

Kehelan said...

lebih dr sekilo! tahniah kak!

noorcahaya said...

yeler.. dia lagik ler... 1.8kg.. ngeeeee..

Tilot said...

tahniah jugak kak! :)

aullea said...

wow..tahniah cha.masing2 lose atleast sekilo..jelesnye

noorcahaya said...

kelakar lah korang... tahniah2 plak.... hehehe/// anyway thx, sama2 berusaha

maira said...

congrats cahayer.. :)

Mak Doyah said...

congrats cahaya...banyak tu, kalau consistant setiap minggu, boleh cepat kurus...

**NuJie** said...

tahniah cahaya...

Followers

Reach The Goal

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

BMI

Weight:


Height:



Your BMI is:

Popular Posts

nuffnang