Iklan Nuffnang

Tuesday, March 15, 2011

CYC Day 14 and weighing session

sedihh.. sedih.... tak payah slh kan org lain.. slah kan diri, tp hari rabu lepas kaki sy sakit mungkin over doing kat gym or org tukang urut kata masuk angin... sighh.. tk leh gi gym... so cutiiiiiii, siap ade kenduri kat umh, nasi jadi hidangan utama, terimalah...... akibatnya..... ape ape pon, semlm insaplah jugak, tp ade plak pasar mlm, aku bli2 utk ank dan suami, aku ngecek2 jelah, tp ade bli tongkeng ayam tp tak tau brape kalori, mkn 4 ketul... adoiiii........


dan berat aku pon ade naik..... sgt2 dukacita........ salah sendiri. tak pe... aku cuba lagik this week....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




huwargggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

6 comments:

N a d i a said...

huwah!

berat akak naik? takpe kak, minggu ni kena ketatkan disiplin. minum air masak lebih sikit..

jangan mengalah! kejorr yeopp kejorr~

pearls.. said...

waa... berat ko ngan aku sama daa...

noorcahaya said...

nadia..... rase boleh this week....sbb this week n next week bz... yeah...

pearls.... yelah.. same.... heheheh.... ade geng...

maira said...

cahaya, gud luck k, saya rasa saya terpaksa tarik diri la... tak dapat bg komitmen penuh, yuran tu saya halalkan tau.. :)

noorcahaya said...

maira..... takkkkk u kenot tarik diri.. lalalalal.... saya ikat kamooooo

aullea said...

maira, nape tarik diri? aullea ketinggalan sesuatu ke?

cha, xpe..lea pun naik gak..berkilo2.. pelan2 kayuh noo..yg penting semangat ade..x luntur lagi..

Followers

Reach The Goal

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

BMI

Weight:


Height:



Your BMI is:

Popular Posts

nuffnang