Iklan Nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

CYC Day 28 and weighing session



ni food diary semlm.... selamber jek sy mkn balik umah kan.... dah tentu2 pagi ni nak timbang... nape ek... ape yg buat sy gitu.. benci tau pangai gitu, padahal dah set nak mkn bijirin dgn susu saja, sbb tk lapar, tp tulah.. balik keje gi angkat tudung saji... tak pe lah.. dgn masinnya mulut sy semlm kata turn 100gram pon jadik... soooo dgn ini.. mmg minggi ni mmg turun 100gm... ameko.. padan muka... nasib tak baik... so tis week no reward day or cheat day... ubh cara mkn pada yg simple2 jek cam bijirin, wholemeal... then... dah start semula gym, so harap.. dpt lah turun pada 80++... i must......




91.0kg

7 comments:

aullea said...

ok jugak tu cha drpd naik mcm minggu ke 2 tu kan.. 100g pun turun gak tuh..tahniah..!
tambah lak gym minggu ni nampaknya cha akan membalas dendam minggu depan...tunggu!!

maira said...

100g = 1/2 bulu butter lemak yang hilang... banyak gak tu cahayer.. congrats..

yannalayola said...

yup... balas dendam tuk minggu ni.. chaiyok!!chaiyok!!!!

Kehelan said...

go go kak cahaya!

noorcahaya said...

yaaa. saya dah cargas kembali.... mesti balas dendam punyer... lalalalla... sape2 yg average dpt turun 1 kg 1 week tahniah yek.. pandai dia ikut cara Kevin Zahri... nnt sy nak habaq blog ni kat kevin lepas habis contest.. chaiyok semua...

EZAN IDMA said...

keep it up sis :)

Ms^Keli said...

Berat : 79.6 kg
Tinggi : 1.65

BMI: 29.2 (overweight)

Terlewat cikit kak.. Smalam buzy.. sowwy2x..

Followers

Reach The Goal

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

BMI

Weight:


Height:



Your BMI is:

Popular Posts

nuffnang