Iklan Nuffnang

Wednesday, April 6, 2011

Updated weight planner for Week 1 April




Sila update berat.. jgn malas², tahniah pada Ezan.... awak dah cam model... tahniah jugak pada yg turun dan turun berat.. minggu ni berantu lah.... ramai naik or static.. tak pelah.. rase nak puase sampai 31 May aje...

9 comments:

N a d i a said...

Wahh.. ada jugak lebih 1kg penurunan minggu nih.. hebat hebat..

Lea, kita kena tanya Ms. Keli lah apa rahsia dia dah pecah angka 8 tuh.. ;p

Kehelan said...

orked tak update lg?

Orked_Ungu said...

kehelan: orked x mau update sampai minggu terakhir boleh tak? orked nak bagi kejutan buat u alls.. :) setakat ni berat orked naik dengan jayanya....alhamdulillah rezeki tuhan bagi :( :( takpe minggu seterusnya tunggu........

Ummi Ammar said...

Orked!! cubalah semangat sikit... Ko tuh selalu saja lalai.. pantang turun sikit mulalah lupa donia... Elak makanan free yang menghancurkan diet.. Jangan makan soto! banyak garam.. Garam jahat untuk diet. Minum air banyak2. huh (sambil tarik napas penat bebel).

Kay, tahniah untuk kamu.. setakat ini kamulah juara...

aullea said...

nadia, aduh stuck kat 81++ ni dah dekat 2 minggu..
last week lagi teruk tetiba naik jd 83 haha..nasib baik di saat2 akhir dia turun sikit..
tu lah ms keli, ape rahsianyaaa?? nak jugak the magic number 7 tuuuu!!

orked, nape x updet? updet je lah..
lea aritu naik 2kg pun updet je.. xpe mmg camtu berdiet ni.. lea pun stress gak pk diet je..tp nk buat camne..dah mcm kerjaya pulak diet ni, xleh tinggal..

hehe ummi ammar saje je tu nk kasi semangat up..

aullea said...

pearl ape citer? tgk mcm rajin updet blog...

Kehelan said...

Orked... kena la update, dari situ, kita naik semangat sama-sama! :) kita bertnding utk sehat! utk diri sendiri, bkn utk sapa-sapa...

sy jeles sbb sy tak dpt nak kekalkan kedudukan saya... hhihihihi...

Ummi Ammar... setakat nih juara Orked laa... kemudian Tilot, sy dh jatuh no 3... kena kayuh laju2 nak kejar diorg!

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu KUNING padan dgn muka den....

Orked_Ungu said...

kak saye dah update....

Followers

Reach The Goal

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

BMI

Weight:


Height:



Your BMI is:

Popular Posts

nuffnang